Кошик
3166 відгуків
+380 (67) 311-85-66
Київстар
+380 (63) 350-32-55
Lifecell

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • УкрпоштаБезкоштовна доставка при передоплаті. Оплата при отриманні ~ 50грн
  • СамовивізСамовивіз в заздалегідь обумовлений час м.Хмельницький, вул. Київська 4
  • Укрпошта Стандарт (безкоштовно при передоплаті)БезкоштовноДоставка у відділення (3-6 днів). Онлайн-оплата карткою LiqPay або на карту Приват / Моно

Способи оплати

  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата на карту Моно / Приват банку

Процедура обміну та повернення

Покупцеві необхідно зв'язатися з працівниками магазину, для надання інформації про причини повернення або обміну товару. У разі необхідності надати фото дефекту або невідповідності на Viber або e-mail. Протягом 3 календарних днів інтернет-магазин зобов'язаний повідомити покупцеві всю інформацію щодо його заявки.

У разі повернення або обміну товару, покупець зобов'язаний відправити посилку інтернет-магазину з допомогою послуг транспортної компанії Нова Пошта без «накладеного платежу». Інтернет-магазин зобов'язаний протягом 3-х днів після отримання посилки зв'язатися з відправником для погодження та вирішення даного звернення.

Платник транспортних послуг позначається додатково виходячи з таких правил:

Транспортні витрати бере на себе інтернет-магазин в наступних випадках:

  • товар не відповідає якості або заявленим характеристикам;
  • отриманий товар має механічні пошкодження.

Транспортні витрати бере на себе покупець, у наступних випадках:

  • у замовленні була вказана невірна модель товару;
  • після отримання товару, покупець вирішив зробити заміну на інший товар;
  • у разі неактуальність отриманого товару з якихось причин;
  • якщо замовлення було продубльовано кілька разів.

У разі обміну товару з різною вартістю, доплата здійснюється за погодженням сторін виходячи із заявлених цін інтернет-магазину.

Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 3-х календарних днів після отримання інтернет-магазином товару в повній комплектації і без слідів його експлуатації.

При замовленні товару послугою «Післяплати», коли покупець оглядає товар на відділенні Нової Пошти на предмет її цілісності і сумісності з електронним пристроєм, клієнт має право відмовитися від отримання посилки. Всі транспортні витрати в даному випадку бере на себе інтернет-магазин. Рекламації після того, як покупець покинув відділення Нової Пошти не приймаються.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner