Кошик
3792 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.12).

+380 (67) 311-85-66
Київстар
+380 (63) 350-32-55
Lifecell

Обмін та повернення

Обмін та повернення

Правила обміну та повернення

Обмін і повернення товару можливий протягом 14 календарних днів після здійснення покупки.

Покупець має право обміняти товар чи здійснити його повернення у разі дотримання таких вимог:

  • товар, не був у використанні і не має слідів експлуатації;
  • збережена оригінальна упаковка товару та її цілісність;
  • покупка була зроблена не раніше 14 календарних днів.

Процедура обміну та повернення

Покупцеві необхідно зв'язатися з працівниками магазину, для надання інформації про причини повернення або обміну товару. У разі необхідності надати фото дефекту або невідповідності на Viber або e-mail. Протягом 3 календарних днів інтернет-магазин зобов'язаний повідомити покупцеві всю інформацію щодо його заявки.

У разі повернення або обміну товару, покупець зобов'язаний відправити посилку інтернет-магазину з допомогою послуг транспортної компанії Нова Пошта без «накладеного платежу». Інтернет-магазин зобов'язаний протягом 3-х днів після отримання посилки зв'язатися з відправником для погодження та вирішення даного звернення.

Платник транспортних послуг позначається додатково виходячи з таких правил:

Транспортні витрати бере на себе інтернет-магазин в наступних випадках:

  • товар не відповідає якості або заявленим характеристикам;
  • отриманий товар має механічні пошкодження.

Транспортні витрати бере на себе покупець, у наступних випадках:

  • у замовленні була вказана невірна модель товару;
  • після отримання товару, покупець вирішив зробити заміну на інший товар;
  • у разі неактуальність отриманого товару з якихось причин;
  • якщо замовлення було продубльовано кілька разів.

У разі обміну товару з різною вартістю, доплата здійснюється за погодженням сторін виходячи із заявлених цін інтернет-магазину.

Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 3-х календарних днів після отримання інтернет-магазином товару в повній комплектації і без слідів його експлуатації.

При замовленні товару послугою «Післяплати», коли покупець оглядає товар на відділенні Нової Пошти на предмет її цілісності і сумісності з електронним пристроєм, клієнт має право відмовитися від отримання посилки. Всі транспортні витрати в даному випадку бере на себе інтернет-магазин. Рекламації після того, як покупець покинув відділення Нової Пошти не приймаються.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner